Facebook Pixel

We staan klaar voor u als er toch iets mis gaat.

Defecten binnen de garantieperiode

Niets zo vervelend natuurlijk als jouw toestel niet 100% meer doet wat het zou moeten doen. Maar geen paniek, we zijn er om jou te helpen.

Je kan zowel online als in één van onze verkoop-en servicepunten terecht voor een uitstekende dienst na verkoop.

 

Garantietermijn.

Op jouw aankoopfactuur staat steeds de garantietermijn vermeld die geldt op het toestel. De garantietermijn geldt vanaf de aankoopdatum op jouw factuur.

Op accessoires geldt een garantieperiode van 6 maanden. Op de batterij geldt een garantieperiode van 2 jaar, behalve op capaciteitsvermindering. Capaciteitsvermindering is normaal bij een batterij: na verloop van tijd slijt de batterij, waardoor deze niet meer zolang meegaat zonder opladen als op het meoment van de aankoop. Werkt jouw refurbished toestel niet meer omwille van een volledig defecte baterij, dan valt dit wel binnen garantie.

Wat valt er onder garantie?

Alle hardwarematige gebreken of defecten die zich voordoen bij normaal gebruik.

Wat valt er niet onder garantie?

Alle defecten of hardwarematige gebreken die zich voordoen ten gevolge van:

  • Valschade , Drukschade
  • Waterschade
  • Verhitting
  • Onoordeelkundig herstel door derden

Vallen ook niet onder garantie:

  • Software gerelateerde problemen
  • Virussen
  • Installaties

De garantie vervalt tevens bij het verbreken van garantiezegels.

Backups maken en datarecuperatie vallen niet onder garantie.

Garantie Aanmelden

Je kan gewoon met jouw toestel terecht in één van onze verkoop- en servicepunten. Factuur verloren? Geen probleem, we vinden jouw aankoop wel terug in ons systeem.

Veelal zullen we jou reeds ter plekke kunnen helpen.

of

Je kan hier uw garantie online aanmelden.