
Algemene voorwaarden |  Privacy Beleid
Niets zo vervelend natuurlijk als jouw toestel niet 100% meer doet wat het zou moeten doen. Maar geen paniek, we zijn er om jou te helpen.
Je kan zowel online als in één van onze verkoop-en servicepunten terecht voor een uitstekende dienst na verkoop.
Op jouw aankoopfactuur staat steeds de garantietermijn vermeld die geldt op het toestel. De garantietermijn geldt vanaf de aankoopdatum op jouw factuur.
Op accessoires geldt een garantieperiode van 6 maanden. Op de batterij geldt een garantieperiode van 2 jaar, behalve op capaciteitsvermindering. Capaciteitsvermindering is normaal bij een batterij: na verloop van tijd slijt de batterij, waardoor deze niet meer zolang meegaat zonder opladen als op het meoment van de aankoop. Werkt jouw refurbished toestel niet meer omwille van een volledig defecte baterij, dan valt dit wel binnen garantie.
Alle hardwarematige gebreken of defecten die zich voordoen bij normaal gebruik.
Alle defecten of hardwarematige gebreken die zich voordoen ten gevolge van:
Vallen ook niet onder garantie:
De garantie vervalt tevens bij het verbreken van garantiezegels.
Backups maken en datarecuperatie vallen niet onder garantie.
Je kan gewoon met jouw toestel terecht in één van onze verkoop- en servicepunten. Factuur verloren? Geen probleem, we vinden jouw aankoop wel terug in ons systeem.
Veelal zullen we jou reeds ter plekke kunnen helpen.
of
Je kan hier uw garantie online aanmelden.