
Algemene voorwaarden |  Privacy Beleid
We vinden het een prioriteit dat je als klant tevreden bent over jouw aangekochte Refurbished toestel. Ben je om één of andere reden toch niet volledig tevreden over jouw aankoop, dan kan je beroep doen op de wettelijke 14-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie. Maar we gaan nog een stap verder.
We willen dat al onze klanten overtuigd zijn van hun aankoop. Daarom bieden we ook nog een extra 30-dagen-omruilservice: ben je binnen 30 dagen na aankoop toch niet helemaal overtuigd van jouw aankoop, dan kan je zowel als consument als onderneming voor een ander refurbished toestel kiezen dan je oorspronkelijk hebt besteld. Deze extra 30-dagen-omruilservice geldt zowel voor online aankopen als aankopen in één van onze verkooppunten..
Bent u om één of andere reden toch niet tevreden over uw online aankoop, dan kan u als consument binnen 14 dagen na aankoopdatum uw aankoop retourneren en uw geld terug vragen.
Elke klant kan van deze bijkomende service genieten om binnen 30 dagen na aankoop toch te kiezen voor een ander refurbished toestel. Omruiling kan in één van onze verkooppunten of via de retourprocedure.
De voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de 30 dagen omruilservice zijn:
Het toestel bevindt zich in dezelfde staat zoals ze geleverd zijn. (indien niet kan een waardevermindering toegepast worden).
Niets zo vervelend natuurlijk dat jouw pakketje beschadigd wordt aangeboden. Bij verzending van onze producten zorgen wij nochtans steeds voor een professionele en stevige verpakking zodat de kans op transportschade minimaal is. Soms is het niet duidelijk of het toestel zelf in de verpakking beschadigd is. Het is in elk geval erg belangrijk dat als je een pakketje in ontvangst neemt en schade aan het pakket vaststelt, dat je bij de koerier onder voorbehoud aftekent. Merk je na openen van het pakket dat er toch schade is, dan is het erg belangrijk dat binnen 12 uur na ontvangst van het pakketje ons te melden.
Zie verder op onze garantie pagina.