Facebook Pixel

Tevreden klanten, daar gaan we voor!

Retourneren

We vinden het een prioriteit dat je als klant tevreden bent over jouw aangekochte Refurbished toestel. Ben je om één of andere reden toch niet volledig tevreden over jouw aankoop, dan kan je beroep doen op de wettelijke 14-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie. Maar we gaan nog een stap verder.

We willen dat al onze klanten overtuigd zijn van hun aankoop. Daarom bieden we ook nog een extra 30-dagen-omruilservice: ben je binnen 30 dagen na aankoop toch niet helemaal overtuigd van jouw aankoop, dan kan je zowel als consument als onderneming voor een ander refurbished toestel kiezen dan je oorspronkelijk hebt besteld. Deze extra 30-dagen-omruilservice geldt zowel voor online aankopen als aankopen in één van onze verkooppunten..

Wettelijke 14 dagen retourrecht voor consumenten.

Bent u om één of andere reden toch niet tevreden over uw online aankoop, dan kan u als consument binnen 14 dagen na aankoopdatum uw aankoop retourneren en uw geld terug vragen.

De wettelijke bepalingen hierrond zijn als volgt. Zij maken ook integraal deel uit van onze Algemene Voorwaarden:
  • U bent consument (en dus geen zakelijke klant). Als zakelijke klant kan u wel omruilen indien u niet tevreden bent over het uiterlijk van het toestel.
  • Het toestel bevindt zich in dezelfde staat zoals ze geleverd zijn. (indien niet kan een waardevermindering toegepast worden).
  • De retouraanvraag en het toestel dienen binnen 14 dagen na aankoop bij ons te zijn.
  • Verzendkosten van retouren zijn te koste van de klant.
  • De verpakking en alle meegeleverde accessoires dienen mee teruggezonden te worden.
  • Toegangscodes, logins, iCloud gegevens en andere beveiligingen dienen verwijderd te zijn van het toestel.
  • Software, installaties en ander services vallen niet onder het retourrecht en kunnen dus niet geretourneerd en terugbetaald worden.

Retouraanvraag indienen.

Extra 30 dagen omruilservice.

Elke klant kan van deze bijkomende service genieten om binnen 30 dagen na aankoop toch te kiezen voor een ander refurbished toestel. Omruiling kan in één van onze verkooppunten of via de retourprocedure.

De voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de 30 dagen omruilservice zijn:

Het toestel bevindt zich in dezelfde staat zoals ze geleverd zijn. (indien niet kan een waardevermindering toegepast worden).

  • De retouraanvraag en het toestel dienen binnen 30 dagen na aankoop bij ons te zijn.
  • Verzendkosten van retouren zijn te koste van de klant.
  • De verpakking en alle meegeleverde accessoires dienen mee teruggezonden te worden.
  • Toegangscodes, logins, iCloud gegevens en andere beveiligingen dienen verwijderd te zijn van het toestel.
  • Software, installaties en ander services vallen niet onder het retourrecht en kunnen dus niet geretourneerd en terugbetaald worden.
  • Het aankoopbedrag van het nieuwe toestel dient ongeveer in dezelfde grootteorde te liggen of hoger. (Een toestel van bvb 750€ kan je dus niet ruilen voor een aankoop van 100€)
Retouraanvraag indienen.
 
Uw pakket of product werd beschadigd geleverd.

Niets zo vervelend natuurlijk dat jouw pakketje beschadigd wordt aangeboden. Bij verzending van onze producten zorgen wij nochtans steeds voor een professionele en stevige verpakking zodat de kans op transportschade minimaal is. Soms is het niet duidelijk of het toestel zelf in de verpakking beschadigd is. Het is in elk geval erg belangrijk dat als je een pakketje in ontvangst neemt en schade aan het pakket vaststelt, dat je bij de koerier onder voorbehoud aftekent. Merk je na openen van het pakket dat er toch schade is, dan is het erg belangrijk dat binnen 12 uur na ontvangst van het pakketje ons te melden. 

 

Retouraanvraag indienen.

Mijn product vertoont een defect binnen of buiten de garantieperiode.

Zie verder op onze garantie pagina.