We gaan voor een glimlach, ook als er iets fout gaat staan we klaar voor u

Garantie en retouren

Wij dragen service hoog in het vaandel. Op deze pagina trachten wij u zo goed mogelijk op weg te helpen in het geval er toch iets fout zou lopen met uw bestelling of indien uw product binnen de garantieperiode defect zou gaan.

14 dagen retourrecht refurbished producten

Ben u om één of andere reden toch niet tevreden over uw aankoop, dan kan u (als consument) binnen 14 dagen na aankoopdatum je toestel terugzenden.

Voorwaarden:
 1. U bent consument (en dus geen zakelijke klant). Als zakelijke klant kan u wel omruilen indien u niet tevreden bent over het uiterlijk van het toestel.
 2. Het toestel bevindt zich in dezelfde staat zoals ze geleverd zijn. (indien niet kan een waardevermindering toegepast worden).
 3. De retouraanvraag en het toestel dienen binnnen 14 dagen na aankoop bij ons te zijn.
 4. Verzendkosten van retouren zijn te koste van de klant.
 5. De verpakking en alle meegeleverde accessoires dienen mee teruggezonden te worden.
 
Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, gelieve dan volgende stappen te volgen om uw retour aan te vragen:
 
Keuze 1: U komt naar een Store en wij helpen u ter plekke
 
Keuze 2: Online afhandling
Stap 1: Retour-formulier invullen
Stap 2: Mail het ingevuld formulier naar repairs @ microforce
Stap 2 : Na onvangst van uw aanvraag en goedkeuring ontvangt u een RMA-nummer en kan u het product goed verpakt terugzenden samen met het retour-formulier en RMA-nummer
Stap 3 : Als wij het pakket terug bij ons in goede staat en volgens de voorwaarden ontvangen hebben, ontvangt u binnen maximaal 10 werkdagen het aankoopbedrag terug op uw rekening.
 

Pakket wordt beschadigd geleverd

Indien u bij levering van uw bestelling merkt dat de verpakking zodanig beschadigd is dat een vermoeden van interne schade redelijk is, of als u merkt dat de verpakking geopend is, dan dient u het volgende te doen:

  1. Weiger de levering van de postbode of koerier of teken af onder voorbehoud van controle.
  2. Meldt dit onmiddellijk aan ons per email op repairs @ microforce (vermeld steeds uw klantgegevens en ordernummer)
  3. Wij handelen dit verder af met de koerierdienst
  4. Wij bezorgen u een nieuwe levering, uiteraard op onze kosten.

 

Defecten binnen de garantieperiode

Een defect aan uw product is zeer vervelend. Daarom engageren wij ons om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Op onze refurbished producten geven wij 1 of 2 jaar garantie. Dit staat steeds vermeld op uw factuur. (en wij houden dit ook bij in ons software-systeem)

Wanneer kan ik aanspraak maken op garantie?

  1. Mijn toestel functioneert niet meer binnen de garantieperiode.
  2. Mijn toestel vertoont geen fysieke schade (bvb valschade).
  3. Mijn toestel vertoont geen vochtschade.
  4. Het betreft geen softwareprobleem.
Hoe meldt ik mijn garantie aan?
 
U kan uw defect in de winkel binnenbrengen of online afhandelen. Als u kiest voor online afhandelen volg dan volgende stappen.
 
Stap 1:  Vul uw gegevens in op het RMA-formulier en zendt het ons terug per email naar repairs @ microforce
Stap 2 : Na onvangst van uw aanvraag en goedkeuring ontvangt u een RMA-nummer en kan u het product goed verpakt terugzenden samen met het RMA-formulier en RMA-nummer.
Stap 3 : Afhankelijk van uw product zullen wij voor u de beste en snelste procedure aanbieden.